[Mozilla] Fwd: Re: [l10n-web] Firefox Cup launching on June 10th, code freeze tonight

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dim jun 8 12:51:10 CEST 2010

Ep gent,

em sembla que no he enviat això abans. Ja faríem tard per una versió
abans de l'inici del mundial de futbol, però si hi ha algú que volgués
traduir al català el que s'ha fet del Firefox:
https://addons.mozilla.org/firefoxcup/
només cal que ho comenti i mirem de moure els permisos perquè hi pugui
treballar.

Salut,

-------- Missatge original --------
Assumpte: Re: [l10n-web] Firefox Cup launching on June 10th,	code freeze
tonight
Data: Tue, 08 Jun 2010 12:37:02 +0200
De: Staś Małolepszy <stas a mozilla.com>
Respon a: Mozilla projects web content localization
<dev-l10n-web a lists.mozilla.org>
A: dev-l10n-web a lists.mozilla.org
Grups de discussió: mozilla.dev.l10n.web
Referències: <et-dnWYjTqNKlpPRnZ2dnUVZ_gCdnZ2d a mozilla.org>
<mailman.2102.1275991151.19335.dev-l10n-web a lists.mozilla.org>

Besnik Bleta wrote:

> Stas, is this a call only for the locales which have a dependency bug
> filed or for all of us?

The dependency bugs have been filed for 17 locales which correspond to
32 countries at the World Cup. We're targeting these locales in the
first place.

If you'd like to localize the page into Albanian, you're more than
welcome to do so :) Just let me know and I'll set you up on Verbatim.
That said, it's OK if you decide to skip this project.

Més informació sobre la llista de correu Mozilla