[Mozilla] THunderbird 3: errades petites

dll feb 8 23:10:37 CET 2010

Ep
Sobre el punt 2 que comentava al missatge anterior:
"Canvia les opcions dels vostres complements"
Veig que per mantenir la coherència amb la majoria de les opcions de les
altres pestanyes del diàleg, potser es pot posar:
"Canvia les opcions dels complements" (sense "vostres")

Apart d'això, unes coses més:
Opcions->Seguretat->Correu brossa:
"Defineix els vostres paràmetres de correu brossa per defecte."
--> Aquí sí que ho canviaria a "Definiu", perquè el text és més
descriptiu (i eliminaria "vostres"):
"Definiu els paràmetres de correu brossa per defecte."

Al diàleg "Cal una contrasenya", el text diu:
"Si us plau, introduïu la contrasenya mestra per al Dispositiu de
seguretat de progr."
No sé si "Dispositiu de seguretat de progr." està abreviat perquè no hi
cabia o perquè surt d'una altra cadena.
Si és per raons d'espai, jo eliminaria el "Si us plau" de davant.
Si no és per raons d'espai, l'eliminaria igualment ;-)
De fet, eliminaria tots els "si us plaus", que l'únic que fan és ocupar
espai:
"Si us plau, espereu." ---> "Espereu..." and so on.
Potser aquest canvi és massa feixuc a aquestes alçades?

Opcions->Avançat->Xarxa i espai de disc
"Compacta les carpetes quan s'hi desi..."
---> Compacta les carpetes quan es puguin estalviar...
(o similar, ja que el "save" de l'anglès aquí no es refereix a "desar")

Menú Eines->Gestor d'activitat
"Llista de supressions"
-->Buida la llista (o "neteja", tal com s'hagi traduït "clear" arreu del
Thunderbird)

Al 08/02/2010 19:54, En/na Jordi Serratosa ha escrit: