[Mozilla] Errada a http://www.mozilla.com/ca/firefox/3.6.9/whatsnew/

div ago 27 20:53:06 CEST 2010

  Ep
Sembla que se m'ha actualitzat el Firefox a la versió 3.6.9 i en
reiniciar m'ha aparegut la típica pàgina de "Novetats de la versió".
Concretament:
<http://www.mozilla.com/ca/firefox/3.6.9/whatsnew/>
De fet diu que "Ara mateix teniu una versió desconeguda del Firefox"
perquè veig que la 3.6.9 encara no està publicada oficialment. Com que
vaig instal·lar una versió beta del FF 3.5 ja fa temps, sembla que
representa que sóc "beta tester" i rebo les actualitzacions abans que es
facin oficials. Ho he deduït veient la versió en anglès de la mateixa
pàgina que mencionava abans:
<http://www.mozilla.com/en-US/firefox/3.6.9/whatsnew/>

Però en fi, aquest no és el problema que us volia comentar.

A la pàgina en català veig:
"Per motius de seguretat, us recomanem que us baixeu *la última *versió."
Algú pot arreglar-ho i posar "l'última"?