[Mozilla] getpersonas en català

dim abr 6 23:09:32 CEST 2010

El 06/04/2010 11:23, en/na Joaquim Perez ha escrit:
> Ep Que el Getpersonas.com ja està en català!
>
> Moltes gràcies a tots!
>
> Per cert caldrà publicar-ne una notícia a mozilla.cat
> <http://mozilla.cat> i/o softcatalà oi?
Ep!
Bona feina Eli!
Justament ahir vaig fer un munt de correccions al fitxer del getpersonas
(<http://localize.mozilla.org/verbatim/ca/getpersonas/LC_MESSAGES/>).
Li vaig comentar al Toni per tal que faci el commit i s'actualitzi la
pàgina, però a hores d'ara, encara no ho veig actualitzat, ni a la
pàgina "oficial" (<http://www.getpersonas.com/>) ni al servidor
d'"staging", o de transició
(<http://personas.stage.mozilla.com/ca/getting_started>, on em comentava
el Toni que es publica abans de passar-ho a l'oficial.
En tot cas, jo m'esperaria fins que finalment es publiqui la versió
corregida per fer la notícia a mozilla.cat.
Per a les correccions, no vaig navegar per la pàgina "en viu", sinó que
vaig corregir errades que al mateix Pootle. Crec que encara hi faltarien
més correccions que normalment només es poden detectar veient la pàgina
tal com queda.

salut
jordi s