[Mozilla] getpersonas en català

Albert Juhé Lluveras aljullu a gmail.com
dim abr 6 22:35:09 CEST 2010

Si algú s'anima a fer la notícia seria fantàstic, la veritat és que jo vaig
curt de temps i a més ara he començat les pràctiques de l'exàmen de conduir,
així que no crec que pugui.

El 6 d’abril de 2010 16:10, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit: