[Mozilla] Fwd: [ubiq i18n] Ubiquity interface localization on BabelZilla

div set 4 12:43:41 CEST 2009

La veritat és que em perdo una mica amb la interfície, miro com fer-ho.

Em sembla que algú ha començat una traducció 'ca-AD' quan ja hi havia
la 'ca' feta.

Salut,

El 4 / setembre / 2009 12:16, Eduard Gamonal<xadap2004 a gmail.com> va escriure: