[Mozilla] Fwd: [l10n-web] [AMO] New strings

Joaquim Perez noguer a gmail.com
dim mar 17 15:21:45 CET 2009

Si l'estic traduint jo, ara mateix me'n queden unes 250, però crec que de
mica en mica ho tindré fet per la data que em diuen.

Si voleu us puc enviar un correu amb les modificacions per tal que me les
podeu corregir.

Quim.

El 17 / març / 2009 12:41, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> ha
escrit: