[Mozilla] Re: [Navegador] eines de traducció: narro, pootle, smile, ...

dim mar 10 14:33:29 CET 2009

En/na Eduard Gamonal ha escrit:
> del python me'n vaig enamorar dissabte. permet programació funcional i
> s'integra amb gtk xD
> quina seria la secció del wiki de softcatalà adequat per a posar-hi
> aquest mail? m'agradaria tenir-ho desat per posteriors consultes, i no
> és inconvenient que sigui públic :)

Cal mirar de millorar la documentació que tenim al wiki per a permetre
que hi ajudi més gent i fins i tot qui ho fem tinguem les idees més clares.
Per al programari, he creat aquesta pàgina que pot servir per a contenir
el contingut dels anteriors missatges:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla/Traducci%C3%B3_del_programari

Part de la informació que hi ha a:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Mozilla