Re: [Mozilla] Hola, com puc fer per no rebre més emails del tipus que t´adjuntu en el cual m´informeu de les revisions i actualitzacions d´extensions del motzilla firefox i en general no vull rebre emails de softcatala.cat

Eduard Gamonal xadap2004 a gmail.com
dij jun 18 16:43:22 CEST 2009

d'on h sortit aquest personatge?

2009/6/18 hellow baby Barranco Martinez <
francisco_javier_barranco_martinez a hotmail.com>