[Mozilla] Hola, com puc fer per no rebre més emails del tipus que t´adjuntu en el cual m´informeu de les revisions i actualitzacions d´extensions del motzilla firefox i en general no vull rebre emails de softcatala.cat

hellow baby Barranco Martinez francisco_javier_barranco_martinez a hotmail.com
dij jun 18 13:00:21 CEST 2009

> Date: Thu, 18 Jun 2009 11:48:29 +0200
> From: toniher a softcatala.cat
> To: mozilla a llistes.softcatala.org
> CC:
> Subject: [Mozilla] Revisió i actualització d'extensions
>
> Hola gent,
>
> com ja sabeu, ja estem amb RC de Firefox 3.5.
> http://firefoxcat.blogspot.com/2009/06/firefox-35-rc1.html
>
> És molt important repassar la interfície i les mides, en conclusió,
> que la traducció final estigui bé.
> Una opció recomanable és fer un test de litmus:
> https://litmus.mozilla.org/run_tests.cgi?test_run_id=36
> [...]

¿Quieres ver los mejores videos de MSN? Enciende Messenger TV
http://messengertv.msn.com/mkt/es-es/default.htm