[Navegador] traducció del web SUMO

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dll gen 19 15:07:02 CET 2009

En/na Joaquim Perez ha escrit:
> A la pàgina d'entrada al SUMO (
> https://support.mozilla.com/tiki-login_scr.php )
>
> no hauria de dir "registreu-vos" en comptes de "registra't" ?
>
> També ho he vist a https://support.mozilla.com/tiki-register.php

Hola Quim,

la interfície del SUMO, i en darrer terme del tiki-wiki, està força
descurada.
La bona notícia, ja es pot localitzar i arreglar:
http://blog.mozilla.com/sumo/2008/12/23/localize-sumo-with-verbatim/
I podem així ajudar a arreglar també el tiki-wiki de passada segurament.

La mala notícia, vaig mirar de treballar amb PO directament per a veure
com funcionava la cosa i pujar-ho al Verbatim, però peta tot i el
responsable ha inhabilitat l'opció fins que pugui arreglar-ho.

Ara estic mirant de saber on trobar la ubicació i accés d'aquest fitxer
PO directament, perquè sigui possible treballar-hi bé sense passar pel
Verbatim.

Una vegada ho trobi, podem organitzar-nos per a traduir-lo si trobeu.