[Navegador] Possible bug al Firefox 3.0 beta 5

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dll maig 26 18:10:38 CEST 2008

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
> Bé, seguint la meva línia jo també afegiria que en comptes de la pàgina
> el què s'emmagatzema a les adreces d'interès és un enllaç.

Perdoneu, en Jordi té part de raó.
Tot i així el comportament és una mica ambigu, perquè si es perd el
focus, l'adreça s'afegeix, de fet

En anglès és:
Page Bookmarked

I altres llengües fan el mateix:
http://lxr.mozilla.org/l10n/source/fr/browser/chrome/browser/browser.properties

Una opció pel que diu en Narcís seria potser ometre el terme pàgina. Ex:

S'ha afegit a les adreces d'interès.