[Navegador] Possible bug al Firefox 3.0 beta 5

Narcis Garcia - GiLUG informatica a actiu.net
dij maig 22 13:38:27 CEST 2008

Bé, seguint la meva línia jo també afegiria que en comptes de la pàgina
el què s'emmagatzema a les adreces d'interès és un enllaç.

-----Missatge original-----
De: Jordi Mas <jmas a softcatala.org>
Respon: Traducció al català dels productes de Mozilla.org
<navegador a llistes.softcatala.org>
Per a: "Traducció al català dels productes de Mozilla.org"
<navegador a llistes.softcatala.org>
Assumpte: [Navegador] Possible bug al Firefox 3.0 beta 5
Data: Fri, 16 May 2008 15:57:49 +0200

Ep!

La forma verbal de la primera frase a la capsa de diàleg de la captura
de pantalla sembla incorrecte.

No sé si heu comentat ja aquesta possible errada.