[Navegador] Desar el contingut d'un enllaç

Ernest Adrogué eadrogue a gmx.net
dll maig 12 12:52:38 CEST 2008

12/05/08 @ 10:18 (+0200), thus spake Joaquim Perez:
> Em sembla bé però jo aquest canvi no el faria:
>
> -<!ENTITY saveLinkCmd.label "Anomena i desa l'enllaç…">
> +<!ENTITY saveLinkCmd.label "Anomena i desa el contingut de l'enllaç…"
>
> Trobo que  "el contingut de l'enllaç..." és massa llarg i la gent ja
> sobreentén del que es tracta, a l'ie han traduït "anomena i desa la
> destinació..." que encara és menys entenador

A mi m'agrada més l'"Anomena i desa la destinació de l'enllaç"
em sembla que és justament la manera de dir-ho. Clar que l'ideal seria
"Anomena i desa el fitxer al qual apunta l'enllaç" o una cosa similar
però potser no és factible això.

Només afegeix-ho que hi una incoherència:

-<!ENTITY saveLinkCmd.label "Anomena i desa l'enllaç…">
+<!ENTITY saveLinkCmd.label "Anomena i desa el contingut de l'enllaç…">
 <!ENTITY sendLinkCmd.label "Envia l'enllaç…">
-<!ENTITY copyLinkCmd.label "Copia la ubicació de l'enllaç">
+<!ENTITY copyLinkCmd.label "Copia l'enllaç">

 [...]

-<!ENTITY copyLink.label "Copia la ubicació de l'enllaç">
+<!ENTITY copyLink.label "Copia l'enllaç">

"Envia __l'enllaç__…" ha de coincidir amb el que posem a "Anomena i
desa __el contingut de l'enllaç__…", ja que aquestes dues accions es
refereixen al mateix objecte.

Salutacions,

Ernest