[Navegador] Hola!

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dim jul 22 18:04:45 CEST 2008

Ep!
Que estàs ajudant amb l'ajuda del Firefox, Carles?

D'acord amb
http://support.mozilla.com/tiki-listpages.php?offset=0&sort_mode=lastModif_desc&lang=ca&maxRecords=10
ets en Goku_007, potser ?

Actualment seria prioritari actualitzar l'ajuda associada al producte:
http://www.softcatala.org/wiki/Mozilla:Support

Un cop es tradueixen els articles, un revisor cal donar-los el vistiplau
perquè siguin públics.

Actualment som revisors n'Eduard i jo mateix:
http://wiki.mozilla.org/Support/In-product

Jo vaig de crani i voldria disculpar-me amb tots aquells que hagin fet
articles i no hagi tingut temps de revisar-los encara.

En un futur m'agradaria que hi hagués més revisors, amb suficient
coneixement de la interfície del programa, i la terminologia en català
per a ajudar-hi.

Gràcies per animar-vos a millorar l'ajuda del Firefox!

En/na Carles Paredes Lanau ha escrit:

- --