[Navegador] Hola!

Carles Paredes Lanau tupinamba_5 a hotmail.com
dim jul 22 17:30:07 CEST 2008

Diana, digue'ns quin nom d'usuari Uses, així et tenim controlada.
A més, no cal que et llegeixis totes les guies si se't fa massa feixuc, segur que t'aniràn recordan les coses que fagis malament els altres usuaris (encara que si ho fas, endavant, però l'experiència també és un grau).

Salut! i Benvinguda!

Ets la de la viquitrobada,oi! Jo que creia que et vam espantar amb la reunió.

Date: Tue, 22 Jul 2008 17:09:29 +0200From: diana.coromines a gmail.comTo: navegador a llistes.softcatala.orgSubject: [Navegador] Hola!
          Hola a tots!          Sóc la Diana Coromines (llicenciada en Traducció i Interpretació) i m'acabo de subscriure a la llista. Ja m'estic "estudiant" les dues bíblies (guia d'estil i recull de termes) per anar-me familiaritzant amb el tema; si tinc dubtes us demanaré un cop de mà:) Espero estar en condicions de traduir alguna pàgina d'aquí a uns dies/setmanes!          Gràcies i fins aviat,          Diana