[Navegador] Referència del menú

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dic des 10 19:45:09 CET 2008

Hola Diana,

En/na Diana Coromines Calders ha escrit:
> [...]
> el tema del SHOWFOR relacionat amb el sistema operatiu (en aquest sentit
> el codi indicava sempre el mateix, i per tant ho he considerat fiable).
> 2) Per indicar les versions de Firefox, he seguit aquesta pauta:
>
> {ANAME()}new_tab{ANAME}
>
> {SHOWFOR(browser=fx2,footer=on)}
> !!Nova pestanya
>
> Afegeix una nova pestanya en la mateixa finestra del Firefox.{SHOWFOR}
>
> {SHOWFOR(browser=fx3,footer=on)}
> !!Obre una pestanya
>
> Afegeix una nova pestanya en la mateixa finestra del Firefox.{SHOWFOR}

Perfecte, del Firefox 2 al Firefox 3 vam canviar això perquè s'adiu més
a les recomanacions del TERMCAT i és com es fa a altre programari com el
GNOME. Quim, en el Sunbird mira si fos possible tenir-ho també així,
especialment ara que el Lightning s'integrarà amb el Thunderbird.

> Ho dic perquè he vist que el codi no sempre és exactament així, però a
> mi m'ha funcionat d'aquesta manera (he comprovat diverses vegades que
> tot fos coherent, clicant els enllaços dels diversos sistemes operatius
> i de les dues versions del Firefox).
> 3) Hi ha un element del menú "Fitxer" que apareix a la barra superior al
> Firefox 3 a Windows però que, en canvi, no és a la pàgina en anglès (ni
> en cap de les altres): "Anomena i desa el marc...". Què he de fer?

Això del marc surt només a les pàgines que precisament tenen marcs
(http://webjordis.galeon.com/javascrip/frames.htm)
Tot i que veig que a pàgines com el support.mozilla.com semblaris que hi
ha marcs i en desconec el motiu perquè no els veig en el codi.
En tot cas, no ho afegeixis, però la veritat és que segurament caldria
tenir-ho a la documentació original per a després traduir-ho en totes
les llengües.
Miraré d'esbrinar una mica més sobre el tema.

> 4) He afegit "Obre una finestra" i "Obre una pestanya" per al Windows
> fx3, entenent que "Nova finestra" i "Nova pestanya" corresponen al fx2
> (i per tant ho he deixat, també, amb el codi corresponent per al fx2).

Perfecte.

> 5) Suposo que el títol ha de ser "referència dels menús"?

Em sembla bé així. Ja he demanat que tinguis permisos, així pots
reanomenar l'article i també aprovar-lo tu mateixa. Perquè passi a estar
en línia, cal que en el mode d'edició marquis la casella «Knowledge

Cap problema :)