Re: [Navegador] Referència del menú

Diana Coromines Calders diana.coromines a gmail.com
dll des 1 22:20:03 CET 2008

Hola!

He estat revisant la referència del menú, i faig els següents comentaris:

1) M'he basat en les pàgines en anglès, alemany i castellà per revisar el
tema del SHOWFOR relacionat amb el sistema operatiu (en aquest sentit el
codi indicava sempre el mateix, i per tant ho he considerat fiable).
2) Per indicar les versions de Firefox, he seguit aquesta pauta:

{ANAME()}new_tab{ANAME}

{SHOWFOR(browser=fx2,footer=on)}
!!Nova pestanya

Afegeix una nova pestanya en la mateixa finestra del Firefox.{SHOWFOR}

{SHOWFOR(browser=fx3,footer=on)}
!!Obre una pestanya

Afegeix una nova pestanya en la mateixa finestra del Firefox.{SHOWFOR}

Ho dic perquè he vist que el codi no sempre és exactament així, però a mi
m'ha funcionat d'aquesta manera (he comprovat diverses vegades que tot fos
coherent, clicant els enllaços dels diversos sistemes operatius i de les
dues versions del Firefox).
3) Hi ha un element del menú "Fitxer" que apareix a la barra superior al
Firefox 3 a Windows però que, en canvi, no és a la pàgina en anglès (ni en
cap de les altres): "Anomena i desa el marc...". Què he de fer?
4) He afegit "Obre una finestra" i "Obre una pestanya" per al Windows fx3,
entenent que "Nova finestra" i "Nova pestanya" corresponen al fx2 (i per
tant ho he deixat, també, amb el codi corresponent per al fx2).
5) Suposo que el títol ha de ser "referència dels menús"?
6) Sento haver editat la pàgina tantes vegades (cada edició amb un comentari
més estúpid per no entretenir-me), però per entendre la dinàmica del SHOWFOR
m'ha calgut cert temps i, a més, tenia por de perdre la informació (per una
desconnexió de la xarxa; no seria el primer cop) si m'hi estava massa
estona. En tot cas, a la propera espero que em calguin menys edicions :)

Ja em direu coses!

Gràcies,

Diana
El 26 / novembre / 2008 15:06, Diana Coromines Calders <
diana.coromines a gmail.com> ha escrit: