[Navegador] Re: [Fwd: Opting in to RC1 - new testing requirements]

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dim abr 8 15:51:10 CEST 2008

Com més millor i com més plataformes també.
En principi jo començaré com a mínim a Mac OS X, perquè tenim menys gent
que en tingui i jo en tinc un a mà.
Si tens un Windows i un Linux, Quim, prova simplement de fer-ne un a
cada sistema. Són unes 18 preguntes...

Instruccions del Litmus:
http://quality.mozilla.org/node/71

Per sort, tenim uns dos dies més de marge. O sia que, animeu-vos-hi ;).
Els que feu proves:
L'URL del test és https://litmus.mozilla.org/run_tests.cgi?test_run_id=16

Els resultats en català al litmus són a:
https://litmus.mozilla.org/search_results.cgi?order_by_created=&order_by_testcase_id=&order_by_product=&order_by_platform=&order_by_branch=&order_by_locale=&timespan=&summary=&product=&platform=&branch=&locale=ca&limit=100

Salut!

En/na Joaquim Perez ha escrit: