[Navegador] Fwd: [Fwd: Information about Lightning/Sunbird 0.7 release planning]

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dij ago 23 09:42:03 CEST 2007

---------- Forwarded message ----------
From: Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.org>
Date: 23/08/2007 09:41
Subject: Re: [Fwd: Information about Lightning/Sunbird 0.7 release planning]
To: Joaquim Perez <noguer a gmail.com>

El 23/08/07, Joaquim Perez <noguer a gmail.com> ha escrit:

> Envio el fitxer del calendar TRUNK ara sí. Per cert dues preguntes més:
>
> 1) El sunbird i el calendar comparteixen traduccions de la mateixa carpeta
> i10n/ca/calendar i prou o he de traduir alguna altra carpeta ?

Només aquesta carpeta.

2) Un cop fetes les traduccions, les puc provar de cap manera, hi ha algun
> lloc on facin compilacions de proves ?

Ara per ara em sembla que no és possible :( Pots mirar d'omplir amb els
paquets catalans els nightly en anglès ( p.ex:
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/calendar/lightning/nightly/) però és
quelcom feixuc.
Quan s'acosti el moment de sortida de la versió, es faran versions de prova
amb tots els locales disponibles, per això...