Re: [Navegador] Proves del SeaMonkey 1.1.4 en català

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.org
dic ago 8 10:58:35 CEST 2007

Moltes gràcies, Jaume.

Darrerament m'he trobat a més gent que m'ha comentat que l'utilitza. A
veure si en mica en mica podem fer que la versió catalana sigui
millor.

Salut!

El 08/08/07, Handycat - Jaume Bargalló <jaume a handycat.com> ha escrit: