Re: [Navegador] Proves del SeaMonkey 1.1.4 en català

Quico Llach qllach a gmail.com
dis ago 4 22:08:06 CEST 2007

Hola,

A aquesta traducció

- NS_ERROR_GFX_PRINTER_ORIENTATION_NOT_SUPPORTED=Hi ha hagut un problema
d'impressió per què la orientació de la pàgina que heu especificat no la
suporta la vostra impressora.

hi ha uns quants errors i coses millorables. No tinc l'original però
proposo:

- NS_ERROR_GFX_PRINTER_ORIENTATION_NOT_SUPPORTED=S'ha produït un problema
d'impressió perquè la impressora no permet l'orientació establerta per a la
pàgina.

Salut!