[Mac] GPG per a Mail a l'OS X: GPGTools en català.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu jul 28 12:55:21 CEST 2013

Hola.

Fa una estona han actualitzat el programa GPG per a Mail. És un sistema
d'extensions similar a Enigmail a Thunderbird. Estic al programa de
traducció i ja es troba en català 2 dels 4 elements.

És un de les primeres traduccions que vaig fer i no s'ajusta a les
últimes modificacions que he fet, però com tot, a poc a poc.

Ho comente perquè m'agradaria que el provàreu i em féreu comentaris de
millora de la traducció, encara hi coses encara per polir.

--
Una salutació,

Més informació sobre la llista de correu Mac