[Mac] Instruccions de com catalanitzar un Mac

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll gen 21 20:07:03 CET 2013

Al 21/01/13 19:25, En/na Jordi Mas ha escrit:
> En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:

> Hola Pau,
>
> Les podem actualitzar deixant seccions per cada sistema? Vull dir, que
> quedi clar que cal fer en cada sistema.
>
> Aquesta pàgina té força visites diàries i convindria tenir-la
> actualitzada.
>
> Si tens dubtes amb l'edició Wiki et puc ajudar.
Hola Jordi.

Això que comentes ja està fet. Les aplicacions s'han dividit per sistema
i plataforma (PowerPC i Intel). Com t'indique vaig editar la Wiki fa
unes setmanes.

> Jo tinc coses fetes en local de proves que he estat fent per fer el
> Catalanitzador per Mac. Et comento coses aviat. De totes maneres, això
> no treu que actualitzem la Wiki.
>
> Atentament,
>
> Jordi,

Abans, hauríem de saber com evoluciona el sistema que està desenvolupant
els de Fundació .cat. Com indique, la majoria dels fitxers de
diccionaris estan desenvolupats per nosaltres. Abans caldria fer cinc
cèntims no siga que estem duplicant esforços.

Una salutació,

Pau Sellés.

Més informació sobre la llista de correu Mac