[Mac] Instruccions de com catalanitzar un Mac

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll gen 21 19:25:36 CET 2013

En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:

> Hola Jordi.
>
> Les aplicacions estan completament actualitzades, ja ho vaig fer fa unes
> setmanes gràcies a un correu de Toni. Respecte de les instruccions,
> encara majoritàriament són vàlides, estan pensades per a Tiger (Mac OS X
> 10.4) i actualment tenim Mountain Lion (OS X 10.8). És a dir, són obsoletes.

Hola Pau,

Les podem actualitzar deixant seccions per cada sistema? Vull dir, que
quedi clar que cal fer en cada sistema.

Aquesta pàgina té força visites diàries i convindria tenir-la actualitzada.

Si tens dubtes amb l'edició Wiki et puc ajudar.

> Tinc la intenció de veure si aconseguix que algú que sàpiga programar
> cree un instal·lador que faça el que pots trobar a l'enllaç:
> http://mossegalapoma.cat/catalanitza-el-teu-mac/ És pot fer manualment i
> la majoria dels fitxers necessàries són creats per nosaltres, però
> sempre és millor tenir una aplicació per això.

Jo tinc coses fetes en local de proves que he estat fent per fer el
Catalanitzador per Mac. Et comento coses aviat. De totes maneres, això
no treu que actualitzem la Wiki.

Més informació sobre la llista de correu Mac