[Mac] Mac i iOS

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dic gen 2 19:12:56 CET 2013

Hola Toni.

Gràcies per les dos idees, però:

- No hi ha una llista específica pel Rebost?
- Com edite la llista? Ho dic perquè supose que hauré de tenir un usuari. Podries indicar-me con accedir-hi?

Una salutació,
Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat

El 02/01/2013, a les 17:53, Toni Hermoso Pulido <toniher a softcatala.cat> va escriure: