[Mac] Mac i iOS

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic gen 2 17:53:36 CET 2013

Al 18/12/12 12:04, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Hola a tots.

> [...]

Hola Pau,

una idea, no de desenvolupament, però on crec que és fàcil de donar-hi
un cop de mà, és fer una mica de neteja de:
http://www.softcatala.org/wiki/Mac

bàsicament revisar els enllaços que ja hi ha allà i moure'ls al Rebost
si no hi són.

També des de:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Rebost/Manteniment fer un cop
d'ull a les aplicacions que potser caldria actualitzar.

Així com a mínim els usuaris de Mac que arriben a Softcatalà no es
troben amb contingut massa antic.

Bon any!

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat

Més informació sobre la llista de correu Mac