[Linux] Cub Compiz

carles.bruguera carles.bruguera a guifi.net
dic oct 31 16:30:32 CET 2007

Es més facil que això. Tant sols has d'instalar el paquet
compizconfig-settings-manager, i veuras que t'apareix una opcio al menu
Sistema -> Preferencies -> Advanced Desktop Effects Settings. Des d'allà
pots activar i desactivar el que et vingui de gust còmodament.

Carles

En/na Xavier Conde Rueda ha escrit: