[Linux] Cub Compiz

Xavier Conde Rueda xavi.conde a gmail.com
dic oct 31 13:38:44 CET 2007

Bones Joan,

2007/10/31, Joan Aguilar <jangregori a yahoo.com>:
> Salutacions,
>
> He actualitzat a Gutsy Gibbon i tot funciona perfecte, tinc Compiz funcionan
> amb els efectes en "normal" i voldria saber com es fa per que surti l'efecte
> "cub" i 3D.

L'has d'activar mijançant claus del gconf. Hauries d'instal·lar el
gconf-editor i buscar la carpeta del compiz sota "applications". Allà
pots configurar tot el que et calgui del compiz. També tens més
informació a la web del projecte, compiz.org.

Google talk/Jabber: xavi.conde a gmail.com