[LibreOffice] Presentació i dubtes inicials - Iolanda Serrabassa

Iolanda Serrabassa info a tradcom.cat
dij feb 8 10:28:14 CET 2018

Hola a tothom,

Em presento, soc nova a la llista i visc a Orís, a Osona. Soc traductora
anglès-català i castellà-català i des de fa un any, intento dedicar-m'hi de
ple. Els projectes van i venen, sense planificació, així que intentaré
periòdicament participar en el projecte. De Localització, tinc algunes
nocions perquè vaig fer una formació d'uns 2 mesos, però era mitjançant
programes de traducció assistida (tipus Trados, MemoQ). De programació, res
de res. Així que ara inicialment vaig una mica perduda. Suposo que tot és
començar!

M'he llegit la guia d'estil i he fet una ullada als apartats de referències
(termes, memòria de traducció...). Per començar a traduir què he de fer
Joan? He entrat al Pootle i on he d'entrar per accedir a l'arxiu/arxius que
m'heu assignat o em voleu assignar? Quin termini tinc? Em podeu dir els
passos? Què passa si entremig em surt un projecte professional i no puc
complir el termini? Perdoneu la bateria de preguntes...

Us passo el meu currículum on trobareu l'enllaç al meu blog que fa poc que
he començat, així si voleu em podeu conèixer una mica més ;) Els nens de la
foto són els meus fills, soc mare de bessons, a ells he dedicat darrerament
bona part del temps ;)

Entretant moltes gràcies per la vostra ajuda i acompanyament en aquest
inici, encantada de començar aquest nou repte.

Salutacions,

*Iolanda Serrabassa*
*about.me/iolandaserrabassa <http://about.me/iolandaserrabassa>Traductora
EN>CA,ES*

*Traductora jurada EN,ES<>CA+34 649 334 503info a tradcom.cat
<info a tradcom.cat>www.tradcom.cat <http://www.tradcom.cat>*