[LibreOffice] RV: Resum de LibreOffice, vol 99, número 1

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dic ago 29 20:44:01 CEST 2018

Hola Xavier,
Al peu del correu tens l'enllaç de la llista per poder fer-ho tu mateix (de
fet ets l'únic que ho podrà fer una vegada rebis el correu de confirmació
de donar-te de baixa). Aquest és l'enllaç que comento:

Arreveure,
Benny.

Missatge de Xavier (Egara) <xavier a egara-asesores.com> del dia dt., 28
d’ag. 2018 a les 9:37: