[LibreOffice] Nova col·laboradora

Júlia Liébana julira95 a gmail.com
dic oct 12 20:57:54 CEST 2016

Bona vesprada a tots i totes,

Em dic Júlia Liébana i fa poc vaig contactar amb els membres de Softcatalà
per poder col·laborar a algún projecte, i em vaig unir al de LibreOffice.
Sóc estudiant de traducció, de la Universitat de València, i la meua
combinació de llengües és anglés, alemany, italià - espanyol, català.

Enguany curse l'últim any de la carrera, i m'agradaria molt continuar per
la branca de la localització i de les noves tecnologies. És per això que
vull començar amb aquest projecte. Espere poder ser d'ajuda.

Gràcies per la vostra antenció.

Estem en contacte!

Júlia Liébana