[LibreOffice] Possibles errades a la documentació del LibreOffice

Joan Montané joan a montane.cat
div maig 8 08:45:44 CEST 2015

El dia 8 de maig de 2015, 8:39, jordi gosalbez valles <
jigosalbez a hotmail.com> ha escrit:

> Jordi no soc el Jordi, al qual es dirigiu, fes-me el favor de borrar la
> meva direcció i comunical.liu als teus companys.
>
> En diuen Jordi soc d'Alacant i no tinc res que vore amb softcatala.

Hola Jordi d'Alacant, aquest és la llista del projecte de traducció del
LibreOffice al català. En algun moment, tu, o algú amb accés al teu correu,
ha subscrit la teva adreça electrònica en aquesta llista i per això en reps
els correus. Si vols donar-la de baixa has de fer-ho tu mateix fent clic a
l'enllaç que apareix al peu de tots els missatges.