[LibreOffice] Possibles errades a la documentació del LibreOffice

jordi gosalbez valles jigosalbez a hotmail.com
div maig 8 08:39:06 CEST 2015

Jordi no soc el Jordi, al qual es dirigiu, fes-me el favor de borrar la meva direcció i comunical.liu als teus companys.

En diuen Jordi soc d'Alacant i no tinc res que vore amb softcatala.

--´´``LEX LUTOR ´´``--