[LibreOffice] Errada al LibreOffice 5.0.02 en català

dim jul 14 14:32:00 CEST 2015

Els mnemònics aquests són un maldecap i cada dos per tres canvien el
format (ara fan "&", després "~", llavors "_"...) i apa, sant tornem-hi.

Si t'hi fixes, a la captura hi ha dues opcions amb el mnemònic "B".
És molt entretingut fer-los quadrar. Particularment, ja no m'hi
entretinc gaire, perquè prefereixo avançar la traducció en lloc de
gastar el temps en veure si hi ha conflictes de lletres.

Els mnemònics són una plaga que els traductors no hauríem ni de veure.
Fan nosa per tots costats: entorpeixen la traducció, les cerques, etc.
Compte: no vull dir que no haurien d'existir, sinó que crec que és la
màquina que hauria d'assignar-los automàticament en compilar el programa
mitjançant alguna mena de "decision-making algorithm".
En fi.

El 13/07/2015 a les 22:57, Joan Montané ha escrit: