[LibreOffice] Registre al Pootle

Joan Montané joan a montane.cat
dim abr 14 09:11:51 CEST 2015

El dia 4 març de 2015, 10:40, Assumpta Anglada <assumptaanglada a gmail.com>
ha escrit:

> Hola,
>
> tal com vam quedar amb el Joan, m'acabo de registrar al Pootle...

Hola Assumpta,

Dispensa el retard en contestar. Tinc uns dies moguts a casa. Sigues
benvinguda!!!

Vam parlar en privat i comentaves que potser t'interessava fer la traducció
dels manuals.

Tens les indicacions del procediment aquí [1]. Com et vaig indicar, hi
punts bastants tècnics. No pateixis per això. T'ajudarem en allò que
calgui. Si hi tens interès i et veus amb cor de provar-ho ens en sortirem,
:)

Bé, fes un lectura a [1] i ja em diràs si t'hi veus amb cor, desitjo que sí
:)

[1]
https://wiki.documentfoundation.org/Documentation/Development/UsingOmegaT