[LibreOffice] Traducció a la "presentació de diapositives"

dic abr 1 01:23:42 CEST 2015

El 31/03/2015 a les 22:45, Joan Montané ha escrit:

> El dia 28 març de 2015, 10:31, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com
> <mailto:xavi.ivars a gmail.com>> ha escrit:
>

>     Algú té una proposta millor?
>

> Hola, aquestes cadenes les vaig traduir jo mateix. I recordo haver-me
> aturat a pensar que coi hi posava, sense saber que fer-ne.
>
> Després de mirar les traduccions en altres llengües, veig que totes
> fant una mica el que poden. Hi he posat
>
> "Posa o anul·la la pantalla en blanc"
> "Posa o anul·la la pantalla en negre"

Ep, suggeriments ràpids [m'inclinaria pel primer]:

"Activa/desactiva la pantalla en blanc"
"Activa/desactiva la pantalla en negre"

"Posa o treu la pantalla en blanc"
"Posa o treu la pantalla en negre"

"Mostra/no mostris la pantalla en blanc"
"Mostra/no mostris la pantalla en negre"

salut
jordi s