[LibreOffice] Fwd: Fwd: Corrector i diccionari català no funcionen ni a LibreOffice 4.2.4 ni a 4.2.5

Joan Montané joan a montane.cat
dic jul 30 20:35:13 CEST 2014

El dia 30 juliol de 2014 19:29, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep gent,
>
> S'ha publicat la versió 4.3. He fet una actualització ràpida del binari
> que recomanem per la a Windows en la fitxa Rebost[1] perquè la majoria
> d'usuaris de Windows usin aquesta nova versió.

Gràcies Jordi, he actualitzat els enllaços de baixades de la resta de
fitxes relacionades.

> Caldria revisar tota la fitxa amb calma[2], caldrà revisar si les versions
> Fresh i Estable són correctes. També cal considerar on diem "Si el
> LibreOffice no corregeix" si podem incloure les versions exactes amb els
> problemes.

Per últim comentar que pels usuaris neòfits els termes "fresh" i "stable"
> probablement volen dir poca cosa. Jo suggeriria usar "- darrera versió
> (fresh)" i - versió estable (stable) o quelcom similar on quedés més clara
> la distinció.

He fet un petita repassada. A can LibreOffice usen Fresh i Still, però
formalment totes dues branques són estables. El problema de nomenclatura no
és nostres, és a upstream. He intentant expressar-ho el millor possible.

Joan Montané