[LibreOffice] Fwd: Fwd: Corrector i diccionari català no funcionen ni a LibreOffice 4.2.4 ni a 4.2.5

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic jul 30 19:29:37 CEST 2014

El 29/06/2014 11:53, Joan Montané ha escrit:

> El dia 29 juny de 2014 9:55, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     Ep!
>
>     Ens ha arribat això. Si algú pot parlar amb ell.
>
>     Jordi
>

> Ara m'hi poso en contacte. És una errada important introduïda en
> actualitzar els diccionarisn catalans. Vaig escriure un correu a la
> llista demanant ajuda en diagnosticar-ho fa unes setmanes. Està apedaçat
> a upstream, i per a la versió 4.3 ja està corregit.

Ep gent,

S'ha publicat la versió 4.3. He fet una actualització ràpida del binari
que recomanem per la a Windows en la fitxa Rebost[1] perquè la majoria
d'usuaris de Windows usin aquesta nova versió.

Caldria revisar tota la fitxa amb calma[2], caldrà revisar si les
versions Fresh i Estable són correctes. També cal considerar on diem "Si
el LibreOffice no corregeix" si podem incloure les versions exactes amb
els problemes.

Per últim comentar que pels usuaris neòfits els termes "fresh" i
"stable" probablement volen dir poca cosa. Jo suggeriria usar "- darrera
versió (fresh)" i - versió estable (stable) o quelcom similar on quedés
més clara la distinció.

[1]
http://www.softcatala.org/w/index.php?title=Rebost%3ALibreOffice&diff=38177&oldid=38121
[2] http://www.softcatala.org/wiki/Rebost:LibreOffice