[LibreOffice] Cadenes del Pootle

dll gen 13 10:39:11 CET 2014

Ep joan
Pots fer ajuda, no problem.
De fet, també pots fer UI si vols. Però anant recuperant la traducció ja
existent de les cadenes, en lloc de traduir-ho de zero... Cal anar també en
compte amb els nmemonics. Abans eren ~ i ara _ . el que he anat fent és
deixar-los a la lletra que estaven a la versio anterior.
De moment estic treballant en línia al pootle.

salut,
jordi s
El dia 13/01/2014 0.53, "Joan Montané" <joan a montane.cat> va escriure: