[LibreOffice] Cap al LibreOffice 4.1

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu maig 26 10:42:29 CEST 2013

Al 26/05/13 9:38, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 24 de maig de 2013 20.43, Joan Montané <joan a montane.cat
> <mailto:joan a montane.cat>> ha escrit:
>

>     Ja tenim feina, :)
>

> Ja es pot provar la 4.1 pre-release [1]. Per anar bé, caldria
> comprovar que el paquet valencià incorpora els diccionaris. Pau
> Sellés, pots mirar això?
>
> A part de provar això, també aniria bé d'una verificació general a la
> resta de plataformes i en ambdues variants (general i valencià).
>

> Joan Montané
>
> [1] http://www.libreoffice.org/download/pre-releases/
Hola.

Uns comentaris de les proves (siguen o no importants):
- La icona de l'aplicació, a OS X, mostra una imatge genèrica
d'aplicació (imatge 1). Supose que com és una beta és normal.
- El paquet de llengua catalana no està traduït (imatge 2 i 3). Supose
que com és una beta és normal.
- El paquet de llengua catalana instal·la sense cap problema l'extensió
de diccionari, sinònims i partició de mots (extensió triple); era esperable.
- El paquet de llengua catalana-XV (valencià) no canvia directament la
llengua de la versió Beta de LibreOffice. Cal fer-ho manualment al menú
de llengua. Açò és un problema, però supose que com és una beta...
- El paquet de llengua catalana-XV (valencià) instal·la sense cap
problema l'extensió de diccionari, sinònims i partició de mots (extensió
triple) (imatge 4).

Comentaris de millora:
- Caldria comprovar si la part d'actualització funciona. Ja vaig
comentar (no recorde si a la llista o en privat al Joan) que no funciona
l'actualització automàtica. Desconec si és un bug de l'aplicació en
general o de la versió catalana en particular (encara que sembla més
lògic que siga el primer, ho comente).
- A banda de l'extensió triple de diccionari en català, caldria veure la
possibilitat de generar un diccionari propi de català (valencià). Ja sé
que Joan em dirà ara les problemàtiques que el nyap de la versió
català-XV té, però cal recordar-ho :)

Res més de moment. Si voleu que faça cap prova més en concret m'ho dieu.

--
Una salutació,