[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim mar 19 11:18:27 CET 2013

Al 19/03/13 11:14, En/na Xavi Ivars ha escrit:

> El 19 de març de 2013 11.08, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat
> <mailto:pau.selles a josoc.cat>> ha escrit:
>

>     Xavi, crec que també m'he explicat malamanet. No vull que LT
>     s'integre en LibreOffice sinó en els nostres paquets de llengua,
>     de la mateixa manera que integrem els nostres diccionaris, ja que
>     funciona com extensió. Per això preguntava originàriament si som
>     nosaltres els que decidim les extensions als paquets de català i
>     valencià.
>

> Ah, no t'havia entés :D
>
> La cosa és que els paquets de llengua "són part" de LibreOffice, i
> [...]
Si, però la distinta o diferent manera de distribuir el programa  no
contesta a la meua pregunta: de la mateixa manera que nosaltres fixem el
nostre corrector i per tant no apareix a totes les versions de
LibreOffice, és possible incorporar el LT a la nostra versió?

--
Una salutació,