[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim mar 19 11:14:10 CET 2013

El 19 de març de 2013 11.08, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat> ha
escrit:

>  Xavi, crec que també m'he explicat malamanet. No vull que LT s'integre en
> LibreOffice sinó en els nostres paquets de llengua, de la mateixa manera
> que integrem els nostres diccionaris, ja que funciona com extensió. Per
> això preguntava originàriament si som nosaltres els que decidim les
> extensions als paquets de català i valencià.

Ah, no t'havia entés :D

La cosa és que els paquets de llengua "són part" de LibreOffice, i només
els genera per a Mac i Linux, mentre que en Windows [1] va tot integrat en
un paquet (no hi ha "paquet de llengua"). Per això, tot i que els paquets
de llengua semblen una cosa "separada" del LibreOffice al distribuir-se com
a "extensió" per a Mac i Linux, realment són part del programa.

[1] Fixa't com funciona la baixada per als usuaris de Windows:
http://ca.libreoffice.org/baixada/?type=win-x86&lang=ca&version=4.0.1
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >