[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Joan Montané joan a montane.cat
dim mar 12 11:00:52 CET 2013

El 12 de març de 2013 10.56, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat> ha
escrit:

> en català, cosa que descarte ja que el meu domini de l'anglés és mínim per
> utilitzar les aplicacions que no són traduïdes. I com no hi ha aplicacions
> a l'iPhone que no passen per l'Store, no tinc cap de les que utilitze que
> siguen en català ;)

Cert, només en el teclat català. No sóc usuari de Mac, no sé com va això
d'enviar "suggeriments" a can Apple, però considero un bug que el teclat
espanyol no tingui el punt volat (com a mínim). Igual que té la Ç i altres
accents no espanyols, hauria de tenir el punt volat per permetre escriure
manlleus catalans en espanyol. Cas típic: "Avinguda Paral·lel"