[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dim mar 12 10:56:18 CET 2013

El martes, 12 de marzo de 2013, Joan Montané escribió:

> El 12 de març de 2013 10.47, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat<javascript:_e({}, 'cvml', 'pau.selles a josoc.cat');>

> El diccionari de sinònims té un "petit" problema. La llicència és dual
> LGPL/GPL. Per anar bé, hauria de ser MPL/LPGL, per tant, prefereixo no
> tocar-ho gaire a can LibreOffice, fins que tinguem un increment important
> en les dades.
>
> Pensa que el 99,9% dels nostres usuaris veuen l'extensió "3 en 1" que té
> una únic nom i des de la 4.0.2 incorporarà el logo de Softcatalà.

Okis.

> http://download.documentfoundation.org/libreoffice/
>
> per triar i remenar, :)

> el teclat de l'iOS6 té una bonica ela geminada de 3 caràcters si aguantes
> la tecla L uns segons, :)
>
> Només si tens el teclat en català, i per això has de tenir tot el sistema
en català, cosa que descarte ja que el meu domini de l'anglés és mínim per
utilitzar les aplicacions que no són traduïdes. I com no hi ha aplicacions
a l'iPhone que no passen per l'Store, no tinc cap de les que utilitze que
siguen en català ;)

> Joan Montané

Pau Sellés i Garcia
pau.selles a josoc.cat