[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Joan Montané joan a montane.cat
dll mar 11 21:29:31 CET 2013

El 11 de març de 2013 21.24, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat> ha
escrit:

> Entenc que, en el teu Mac, si instal·les el LibreOffice i el paquet de
> llengua en valencià, *sense instal·lar cap extensió addicional*, no tens
> corrector ortogràfic. Correcte?
>
> Efectivament. No tinc cap corrector ortogràfic instal·lat.
>
> No he precissat prou la pregunta. Vols dir que no tens cap corrector
ortogràfic català, oi? suposo que l'anglès sí.

   I, finalment, quin locale tens configurat al Mac?

Disculpa? Amb què et referixes amb locale configurat al Mac?

> Dispensa, és terminologia tècnica (i a més a més, linuxera). Quina llengua
del sistema tens configurada al Mac?