[LibreOffice] Extensions de LibreOffice.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dll mar 11 21:24:46 CET 2013

Al 11/03/13 20:58, En/na Joan Montané ha escrit:

> [...]
>     i no
>     apareix cap que diga "català", com si apareixen, per exemple, anglés,
>     francés, aragonés i castellà.
>

> D'acord, ara ho veig clar i sabem de què estem parlant. Sembla que
> tenim un problema.
> Sí, les extensions amb clauer tancat són les que s'instal·len amb el
> LibreOffice. A Windows, el català sí que s'instal·la.
>
> Ara pregunto jo, :)
>
> Entenc que, en el teu Mac, si instal·les el LibreOffice i el paquet de
> llengua en valencià, *sense instal·lar cap extensió addicional*, no
Efectivament. No tinc cap corrector ortogràfic instal·lat.
> Què passa si intal·les el LibreOffice i el paquet de llengau català
> general? Tens corrector ortogràfic? i de sinònims?
No ho sé, ho provaré ara.
> Què passa si no instal·les cap paquest de llengua? quins correctors
> ortogràfics tens?
Doncs no m'he fixat, ara t'ho envie.
> I, finalment, quin locale tens configurat al Mac?
Disculpa? Amb què et referixes amb locale configurat al Mac?