[LibreOffice] LibreOffice 4.1

Joan Montané joan a montane.cat
dim jun 25 09:11:11 CEST 2013

Ep! dispensa el retard.

El 20 de juny de 2013 20.49, Pau Sellés i Garcia <p <pau.selles a josoc.cat>Hola
Joan.

> T'envie les pantalles que he trobat en un missatge a la teua adreça, per
> evitar problemes amb la llista. Comentaris:
> - A la imatge 1 veuràs que encara no hi ha definida la icona de
> LibreOffice. Per ser una versió candidata em sembla una pifiada important.

Miraré a veure com es pot adreçar això. Però bé... eś un tema estètic.

> - A la imatge 2 i 3 veuràs que els menús d'instal·lació de la versió en
> valencià continuen en anglés.

Sospito que això té a veure amb que el locale ca_XV el Mac no el reconeix.
Entenc que tens el locale del sistema operatiu en català? o tens l'anglès?
Passa el mateix amb el paquet del LibreOffice de català general amb un Mac
en català?

> - A la imatge 4, he trobat un menú que no està traduit. M'ha sorprés
> perquè és dels primers.

L'adaptació al valencià de la traducció encara no està feta. Podries provar
la versió en català general, no està al 100% però està molt més avançada
que la valenciana.

> A banda d'això, la versió en valencià manté el problema que no detecta la
> llengua i cal canviar-ho manualment. No és un problema, ja que la majoria
> de les instal·lacions es fan sobre la versió en català, però ho torne a
> comentar.

Si no vaig errat, aquest és el comportament habitual també a Windows.
Instal·les els fitxers de llengua, però l'idioma de la IU cal
seleccionar-lo manualment. De forma predeterminada usa el del locale del
sistema, que en el cas valencià a Mac no podrà ser mai el valencià.

> Si cal que faça cap prova concreta m'ho dius.

Ja sé que és el doble de feina per a tu però, en general, les proves,
sobretot a Mac, caldria fer-les sempre també amb la versió en català
general. Jo no tinc Mac i les teves proves ajuden molt. El gruix dels
usuaris els tenim amb la versió general i qualsevol error que no detectem
té molta repercussió.

Gràcies!!!