[LibreOffice] Novetats del LibreOffice 4.1.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu jul 28 12:52:05 CEST 2013

Al 28/07/13 12:37, En/na Xavi Ivars ha escrit:
> [...]
> impedeix algunes millores que eixes plataformes antigues no suportarien.
>
> D'altra banda, dins del món OS X, i restringint-nos a les visites de
> Softcatalà, PowerPC no representa ni el 2.5% de les visites d'usuaris
> que utilitzen OS X.
>
> Imatge en línia 1
>
> En altres estadístiques a què tinc accés, o arriba ni tan sols a l'1%.
>
> Per això no diria que és un "error molt greu", sinó una decisió
> difícil, controvertida, fins i tot pot ser un error, però la quantitat
> d'usuaris afectats no és significatiu (segons la meua opinió).
Tal vegada, però si observes a [1] hi ha gent que inverteix temps en
aquesta plataforma (i en castellà).

[1]: http://www.floodgap.com/software/tenfourfox/

--
Una salutació,