[LibreOffice] Novetats del LibreOffice 4.1.

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
diu jul 28 12:37:03 CEST 2013

El dia 28 de juliol de 2013 11.00, Pau Sellés i Garcia <pau.selles a josoc.cat
> ha escrit:

> Hola.
>
> Acabe d'assabentar-me que la versió 4.1 no està suportada per a Mac
> PowerPC. En el bug que tinc oberts al respecte, que no s'ha solucionat,
> ja han començat ha comentar-ho.
>
> Bé, com en el seu moment vaig indicar amb el cas de Mozilla és un error
> molt greu, però l'empresa ja sabrà que es fa per qüestions econòmiques.

Supose que eixe tipus de decisions mai són fàcils de prendre, però en
aquest cas concret no acabe d'estar d'acord en que siga un "error molt
greu". I m'explique (per a què no se'm malinterprete).

Mantenir programes en diverses plataformes no sempre és fàcil, sobretot
quan es tracta de plataformes antigues. Moltes vegades això impedeix
algunes millores que eixes plataformes antigues no suportarien.

D'altra banda, dins del món OS X, i restringint-nos a les visites de
Softcatalà, PowerPC no representa ni el 2.5% de les visites d'usuaris que
utilitzen OS X.

[image: Imatge en línia 1]

En altres estadístiques a què tinc accés, o arriba ni tan sols a l'1%.

Per això no diria que és un "error molt greu", sinó una decisió difícil,
controvertida, fins i tot pot ser un error, però la quantitat d'usuaris
afectats no és significatiu (segons la meua opinió).

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >